Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Meis | użytkownik

imię i nazwisko adresKościerzyna zarejestrowany26.12.2007 @14:34:47 ostatnio na stronie10.09.2012 @18:18:52



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5921092
digarty175 komentarze4772 posty na forum19

komputer / sprzęt
dwie całkiem fajne dłonie

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~silvriss    09.02.2008 @17:34:25
No profilowe... to ja :D
hehehe będziesz tatusiem??? :>
Ja z chęcią kupie od Ciebie z 400 patyczaków :>
_______
LOVE.
~silvriss    09.02.2008 @16:33:30
Mówisz o swoich pracach tak..
Masz talent... super.
Pozdrawiam serdecznie
_______
LOVE.
~silvriss    09.02.2008 @12:40:58
dlaczego nie wierzysz?? :D
_______
LOVE.
~Ptaku    05.02.2008 @19:21:27
daj znać jak wykonasz, pozdro
_______
~k3k    20.01.2008 @21:39:29
dzieki
~Boas    17.01.2008 @17:12:25
Zgadza się
http://pl.youtube.com/watch?v=nQshdWj1sOY Tu masz filmik z tego polowania - tylko nikomu nie mów, że dostał żywego ;P
~Boorrriiisss    16.01.2008 @19:50:09
to dobrze ...
_______
Zapraszam wszystkich miłośników Jeziora Solińskiego ..... http://www.digart.pl/grupy/2385/Solina/

Żeglarze zapraszam do grupy .... http://www.digart.pl/grupy/4600/Zeglarze_/
~Boas    16.01.2008 @16:06:22
Dzięki
~nocturnepapillon    15.01.2008 @21:18:32
hmm ja na sprzedaz nie mam ale zawsze mozesz poszukac na TCP
_______
"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger."

"i nie musisz udowadniać ludziom swojej wartości
bo oni zawsze bedą zazdrościć"
~nocturnepapillon    15.01.2008 @20:48:39
a co hodujesz oprocz stworzenia widocznego na jednym zdjeciu?
_______
"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger."

"i nie musisz udowadniać ludziom swojej wartości
bo oni zawsze bedą zazdrościć"
~nocturnepapillon    15.01.2008 @20:16:43
terrarysta? czy po prostu straszykowatymi zafascynowany? :D
_______
"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger."

"i nie musisz udowadniać ludziom swojej wartości
bo oni zawsze bedą zazdrościć"
~wilder666    07.01.2008 @13:12:07
dziękować
+Ioreth    02.01.2008 @21:16:17
To się, kotku, nazywa głębia ostrości...
_______
~zmora    01.01.2008 @12:42:08
dzięki
_______
"I odpocząć, odpocząć za wszelką cenę."
~Kvinna    31.12.2007 @12:15:45
Nijaki styl,może inna tematyka?
Zdjęcie powinno przenosić jakieś emocje,ja ich tutaj praktycznie nie widzę.
Na emocje tak na prawde wpływają same szczegóły: ostrość,gra światła,kolorystyka,koncepcja,tematyka,wykonanie,jakość.
Mam nadzieje,że to wszystko wraz z nowym rokiem się poprawi

Pozdrawiam.
ostatnio edytowane: 2007-12-31 12:16:20
~xino    30.12.2007 @11:18:59
STARCRAFT ???? Więc chyba nie tylko drum'n'bass to nasze wspólne hobby pzdr
~sezonNaLecha    26.12.2007 @14:49:35
widze nową twarz, witamy na DA! życze wysokich not.
_______
"Niech sie dzieje wola nieba, z nią sie zawsze zgadzać trzeba
Poprzednia strona 1 ... 46 47 48 49
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt